Bezmaksas piegāde uz Omniva paku termināliem pirkumiem virs 80 EUR! Bezmaksas kurjerpasta piegāde pirkumiem virs 150 EUR!

FRONT BRAND NEW

ACADÉMIE ZĪMOLS

Mūsu filozofija

Académie Scientifique de Beauté jau vairāk nekā gadsimtu izmanto savas zināšanas skaistumkopšanas jomā. Šis neatkarīgais, ģimenei piederošais uzņēmums no paaudzes paaudzē ir mantojis savas senās izcilības tradīcijas, zīmola dvēseli un 100% franču ražošanu.

Académie ir pasaulē atzīta ar savām ādas kopšanas metodēm, kas ir pielāgotas ādas tipam un ādas problēmām. Katrs ādas kopšanas līdzeklis ir gadiem ilgu pētījumu un uzņēmuma profesionāļu zinātības rezultāts.

Sākot ar slaveno krēmu “Princesse des Crèmes”, kas tika radīts 1890. gadā, līdz pat šodienas pārsteidzošajam serumam “Formule Merveilleuse”, Académie ir nepārtraukti pārsteigusi pasauli ar saviem zinātnes sasniegumiem.

Izcilākās franču aktrises Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva, Marie Glory ir uzreiz pieņēmušas Académie produktus.

Mūsu vērtības

Innovatsioon
Inovācijas

Neierobežota pētniecība un attīstība, vienmēr meklējot iespējas, kā uzlabot. Académie produktu pamatā ir koncentrētas un efektīvas aktīvās sastāvdaļas.

Taiuslikkus NEW
Pilnība

Jau kopš pašiem pirmsākumiem Académie produkti tiek pārdoti ekskluzīvās un prestižās vietās, piemēram, 378 Saint-Honoré ēkā Parīzē. Académie dibinātāja bija pārliecināta, ka mūžīga jaunība ir iespējama tikai un vienīgi tad, ja ādas kopšanas līdzekļi ir zinātniski un stingri izstrādāti. Viņa zināšanas un pieredze, kā arī Francijā ražotie skaistuma standarti, kas atbilst “Made in France” standartiem, strauji izplatās visā pasaulē.

Professionaalsus2
Profesionālisms

Académie meistarīgi apmācīti skaistumkopšanas meistari jūs vadīs pa procedūru programmu. Skaistumkopšanas speciālisti ir jūsu rīcībā, lai sniegtu individuālas konsultācijas par personalizētu skaistumkopšanas recepti un aktīvajām sastāvdaļām, lai labāk izprastu mūsu procedūru efektivitāti.

Profesionāla metode

Diagnoos NEW
Diagnoze

Pilnīga avangarda skaistumkopšanas diagnostika, ko veic Académie Scientifique de Beauté apmācīta kosmetoloģe.

Nosakiet savu skaistumkopšanas mērķi
Retsept
Retsept

Mājās gatavotu skaistumkopšanas līdzekļu recepte ar augstu aktīvo sastāvdaļu koncentrāciju, lai sasniegtu mērķi.

Pasākumi mērķa sasniegšanai
Salongihoolitsused
Salona procedūras

Mūsu partneru salonos tiek veikta profesionāla apkope ar modernākajām tehnoloģijām.

Ātrāk iegūstiet rezultātus

Pētniecība un izstrāde

Aiz mūsu ādas kopšanas produktu efektivitātes un baudas slēpjas ilgstoši pētījumi un unikāla zinātība – mūsu pētniecībā radītā zīmola DNS.Ar 130 gadu pieredzi skaistumkopšanas jomā mūsu filozofija vienmēr ir bijusi nemainīga – piedāvāt tikai labāko.

130 gadu ilga zinātniskā pieredze skaistumkopšanas jomā

Académie Scientifique de Beauté pētniecības un izstrādes speciālisti katru dienu strādā, lai ieviestu inovācijas, kontrolētu un testētu mūsu produktus. Pateicoties viņu pieredzei, mēs esam spējuši izstrādāt arvien sarežģītākus ādas kopšanas produktus, kas atbilst mūsu klientu visaugstākajām kvalitātes un efektivitātes prasībām.

Mūsu pētniecības un izstrādes komandā strādā 20 cilvēki.

Pētniecības un izstrādes zinātnieki, formulēšanas eksperti un kvalitātes kontrolieri strādā dienu no dienas, lai atklātu jaunas aktīvās vielas, tekstūras un aktīvo sastāvdaļu pagatavošanas metodes, lai radītu jums labākos kosmētikas produktus.

Katru gadu tiek veikti 150 testi

Kvalitāte un efektivitāte ir mūsu prioritātes. Pateicoties stingram zinātniskam procesam, katrs produkts pirms un pēc izstrādes tiek pārbaudīts šādās jomās: bakterioloģija, stabilitāte, ādas un acu panesamība, klīniskā drošība un piemērotība. Kad ir pierādīta optimāla iedarbība un panesamība, produktu atļauj laist tirgū.

Vidēji 30 dažādas izejvielas vienā izstrādājumā

Atbilstoši izvirzītajiem mērķiem mūsu pētnieku komanda izvēlas labākās aktīvās sastāvdaļas, lai sasniegtu ideālu rezultātu uz ādas. Lai tos noteiktu, tiek veikta virkne padziļinātu testu, lai iegūtu optimālo recepti.

800 izejvielas mūsu dažādās receptēs

Jau no pašiem pirmsākumiem mūsu laboratorijas ir radījušas produktus, kas satur aktīvās sastāvdaļas ar pierādītu iedarbīgumu. Daudzas no šīm labvēlīgajām sastāvdaļām mūsu produktos tiek pievienotas pirmo reizi, kas vēl vairāk apliecina mūsu zīmola panākumus.

Jaunu produktu izstrādei nepieciešami vismaz 18 mēneši

Kad aktīvās sastāvdaļas ir atlasītas, Académie zinātnieki izveido produktu ar visām īpašībām, lai sasniegtu vislabāko rezultātu jūsu ādai.

Internacionālisms

Académie Scientifique de Beauté produkti bija pieejami visās Francijas kolonijās visā pasaulē. Šodien Académie Scientifique de Beauté universālie produkti jau ir atzīti visā pasaulē.

Esam pārstāvēti 67 valstīs visā pasaulē.

1890 – 1600×678

1890 - Dibināšana

1895 – 1600×678

1895. gads - pirmais skaistumkopšanas salons

1920 – 1600×678

1920. gads - pirmās skaistumkopšanas masāžas

Académie Scientifique de Beauté izstrādā meistardarbu skaistumkopšanas procedūrās sievietēm. Šajā grāmatā ir aprakstītas vairākas skaistumkopšanas maskas, ko ierosinājuši zīmola profesionāļi.

1926 – 1600×678

1926 - Pāreja

Académie Scientifique de Beauté vadību pārņem Aleksandra Lamota dēls, farmaceits Žoržs Gejs. Kopš tā laika zīmols tiek nodots no paaudzes paaudzē.

1928 – 1600×678

1928. gads - pirmā skaistumkopšanas skola

Žoržs Gejs izveido un apbalvo pirmo Francijas skaistumkopšanas skolu, lai nodotu tālāk savas uzkrātās zināšanas un apmācītu skaistumkopšanas speciālistus diagnosticēt ādu, noteikt un lietot pareizos produktus. Skola atradās Parīzē, Saint-Honoré ielā 376.

1929 – 1600×678

1929 - Rakstniecība

1930 – 1600×678

1930 - Preses relīzes un uzmanība

Žurnāla Vogue 1930. gada jūnija numurā atrodama elegantajai Académie Scientifique de Beauté reklāma. Trīs procedūru cenas ir atkarīgas no ādas tipa, kas tolaik bija jauns atklājums.

1931 – 1600×678

1931 - Zelta medaļa

Skaistumkopšanas akadēmija piedalās Starptautiskajā koloniju izstādē Parīzē, kas sešu mēnešu laikā pulcēja 8 miljonus apmeklētāju, pārdodot 33 miljonus biļešu. Akadēmijas stends saņēma zelta medaļu no gubernatora par izsmalcināto Angkoras stila dizainu.

1933 – 1600×678

1933 - Kino un teātra zvaigznes

1934 – 1600×678

1934 - Aktīvie hormoni skaistumkopšanas pakalpojumiem

1936 – 1600×678

1936. gads - pirmais pasaules mēroga patents

Svarīgs gads starptautiskajai skaistumkopšanas nozarei, bet jo īpaši Académie Scientifique de Beauté. Kolagēns pirmo reizi ir iekļauts ādas kopšanas krēma receptē. Atklājums, par kuru visi runā, arī tiks patentēts visā pasaulē uz gadu, paverot ceļu laboratorijas inovāciju garam.

1949 – 1600×678

1949 - Saules pieradināšana

1952 – 1600×678

1952 - pirmais mitrinošais kopjošais grims

1953 – 1600×678

1953 - zīmols ar dinamisku domāšanu

Žerārs Gejs, Žorža Geja dēls, pēc profesijas farmaceits, pārņem Skaistumkopšanas akadēmijas vadību. Inovācijas un dinamisms ir atslēgas vārdi, kas padara šo zīmolu par slavenu kosmētikas uzņēmumu.

1954 – 1600×678

1954 - Hydraderm

1960 – 1600×678
1969 – 1600×678

1969. gads - pirmā procedūra īpaši jutīgai ādai

1973 – 1600×678

1973 - Ģimene turpina

Pēc Žerāra Gē priekšlaicīgas nāves viņa sieva un divu meitu māte Emma pārņem Skaistumkopšanas akadēmijas vadību. Viņa turpina zīmola garu un tālredzīgo domāšanu un ir pirmā, kas skaistumkopšanas produktu receptēm pievienoja jojobas eļļu, kas pazīstama ar savām neparastajām īpašībām.

1981 – 1600×678

1981 - No paaudzes paaudzē

Žerāra Gē meita Loransa pievienojas Akadēmijas Zinātniskajā skaistumkopšanas institūtā kā pircēja menedžere. Dažus gadus vēlāk uzņēmumam pievienojas viņas vīrs Kristofs Terme (Christophe Therme), kurš aktīvi iesaistās zīmola starptautiskajā attīstībā, kas šobrīd ir sasniegusi 67 valstis.

1988 – 1600×678

1988 - Skaistumkopulis Nr. 4

1993 – 1600×678

1993 - Jauniešu atjaunojošais sniegums

2000 – 1600×678

2000 - Irigācijas piektais elements

2006 – 1600×678

2006 - 100% vīriešiem

2008 – 1600×678

2008 - Pirmais meitasuzņēmums

Pirmā meitasuzņēmuma izveide Vācijā liecina par Académie dinamisko ekspansiju vienā no Eiropas svarīgākajiem kosmētikas tirgiem.

2009 – 1600×678

2009 - Dermo-kosmētikas eksperta procedūras

Derm Acte klāsts ir kā tikšanās starp dermatoloģijas un kosmetoloģijas pasauli. Katra produkta sastāvā ir tādas medicīniski zināmas spēcīgas aktīvās vielas kā hialuronskābe, kolagēns, glikolskābe un salicilskābe, kas palīdz efektīvi sasniegt optimālus ādas rezultātus.

2011 – 1600×678

2011 - Ceturtā paaudze

Sirille Terme (Cyrille Therme) un Dženifera Veinfelde (Jennifer Weinfeld), Žorža Gē mazmeitas, kļūs attiecīgi par eksporta un stratēģiskā mārketinga vadītājām Skaistumkopšanas akadēmijā.

2012 – 1600×678

2012 - Zinātnisks izrāviens

2013 – 1600×678

2013 - Jauna rūpnīca un laboratorijas

Pateicoties straujākai attīstībai, Académie spēj ieguldīt līdzekļus jaunos ražošanas instrumentos un jaunākajās tehnoloģijās, un tādējādi atbilst visaugstākajiem kvalitātes standartiem. ISO 22 716 standarti nodrošina labas ražošanas metodes.

2015 – 1600×678

2015 - 125. jubileja

Updating…
  • Grozā nav produktu.