Bezmaksas piegāde ar Omniva paku termināliem pirkumiem virs 80 EUR! Bezmaksas kurjerpasta piegāde pirkumiem virs 150 EUR!

FRONT BRAND NEW

ACADÉMIE ZĪMOLS

Mūsu filozofija

Zinātniskā skaistumkopšanas akadēmija (Académie Scientifique de Beauté) jau vairāk nekā gadsimtu izmanto savas zināšanas skaistumkopšanas jomā. Šis neatkarīgais, ģimenei piederošais uzņēmums no paaudzes paaudzē ir mantojis savas senās izcilības tradīcijas, zīmola dvēseli un 100% franču ražošanu.

Académie ir pasaulē atzīta ar savām ādas kopšanas metodēm, kas ir pielāgotas ādas tipam un ādas problēmām. Katrs ādas kopšanas līdzeklis ir gadiem ilgu pētījumu un uzņēmuma profesionāļu zinātības rezultāts.

Sākot ar slaveno krēmu “Princesse des Crèmes”, kas tika radīts 1890. gadā, līdz pat šodienas pārsteidzošajam serumam “Formule Merveilleuse”, Académie ir nepārtraukti pārsteigusi pasauli ar saviem zinātnes sasniegumiem.

Izcilākās franču aktrises Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva, Marie Glory ir uzreiz pieņēmušas Académie produktus.

Mūsu vērtības

Innovatsioon
Inovācijas

Neierobežota pētniecība un attīstība, vienmēr meklējot iespējas, kā uzlabot. Académie produktu pamatā ir koncentrētas un efektīvas aktīvās sastāvdaļas.

Taiuslikkus NEW
Pilnība

Jau kopš pašiem pirmsākumiem Académie produkti tiek pārdoti ekskluzīvās un prestižās vietās, piemēram, 378 Saint-Honoré ēkā Parīzē. Académie dibinātāja bija pārliecināta, ka mūžīga jaunība ir iespējama tikai un vienīgi tad, ja ādas kopšanas līdzekļi ir zinātniski un stingri izstrādāti. Viņa zināšanas un pieredze, kā arī Francijā ražotie skaistuma standarti, kas atbilst “Made in France” standartiem, strauji izplatās visā pasaulē.

Professionaalsus2
Profesionālisms

Académie meistarīgi apmācīti skaistumkopšanas meistari jūs vadīs pa procedūru programmu. Skaistumkopšanas speciālisti ir jūsu rīcībā, lai sniegtu individuālas konsultācijas par personalizētu skaistumkopšanas recepti un aktīvajām sastāvdaļām, lai labāk izprastu mūsu procedūru efektivitāti.

Profesionāla metode

Diagnoos NEW
Diagnoze

Pilnīga avangarda skaistumkopšanas diagnostika, ko veic Académie Scientifique de Beauté apmācīta kosmetoloģe.

Nosakiet savu skaistumkopšanas mērķi
Retsept
Recepte

Mājās gatavotu skaistumkopšanas līdzekļu recepte ar augstu aktīvo sastāvdaļu koncentrāciju, lai sasniegtu mērķi.

Pasākumi mērķa sasniegšanai
Salongihoolitsused
Salona procedūras

Mūsu partneru salonos tiek veikta profesionāla kopšana izmantojot modernākās tehnoloģijas.

Ātrāk iegūstiet rezultātus

Pētniecība un izstrāde

Aiz mūsu ādas kopšanas produktu efektivitātes un baudas slēpjas ilgstoši pētījumi un unikāla zināšanas – mūsu pētniecībā radītā zīmola DNS.Ar 130 gadu pieredzi skaistumkopšanas jomā mūsu filozofija vienmēr ir bijusi nemainīga – piedāvāt tikai labāko.

130 gadu ilga zinātniskā pieredze skaistumkopšanas jomā

Académie Scientifique de Beauté pētniecības un izstrādes speciālisti katru dienu strādā, lai ieviestu inovācijas, kontrolētu un testētu mūsu produktus. Pateicoties viņu pieredzei, mēs esam spējuši izstrādāt arvien sarežģītākus ādas kopšanas produktus, kas atbilst mūsu klientu visaugstākajām kvalitātes un efektivitātes prasībām.

Mūsu pētniecības un izstrādes komandā strādā 20 cilvēki.

Pētniecības un izstrādes zinātnieki, formulēšanas eksperti un kvalitātes kontrolieri strādā dienu no dienas, lai atklātu jaunas aktīvās vielas, tekstūras un aktīvo sastāvdaļu pagatavošanas metodes, lai radītu jums labākos kosmētikas produktus.

Katru gadu tiek veikti 150 testi

Kvalitāte un efektivitāte ir mūsu prioritātes. Pateicoties stingram zinātniskam procesam, katrs produkts pirms un pēc izstrādes tiek pārbaudīts šādās jomās: bakterioloģija, stabilitāte, ādas un acu panesamība, klīniskā drošība un piemērotība. Kad ir pierādīta optimāla iedarbība un panesamība, produktu atļauj laist tirgū.

vidēji 30 dažādas izejvielas vienā izstrādājumā

Atbilstoši izvirzītajiem mērķiem mūsu pētnieku komanda izvēlas labākās aktīvās sastāvdaļas, lai sasniegtu ideālu rezultātu uz ādas. Lai tos noteiktu, tiek veikta virkne padziļinātu testu, lai iegūtu optimālo recepti.

800 izejvielas mūsu dažādās receptēs

Jau no pašiem pirmsākumiem mūsu laboratorijas ir radījušas produktus, kas satur aktīvās sastāvdaļas ar pierādītu iedarbīgumu. Daudzas no šīm labvēlīgajām sastāvdaļām mūsu produktos tiek pievienotas pirmo reizi, kas vēl vairāk apliecina mūsu zīmola panākumus.

Jaunu produktu izstrādei nepieciešami vismaz 18 mēneši

Kad aktīvās sastāvdaļas ir atlasītas, Académie zinātnieki izveido produktu ar visām īpašībām, lai sasniegtu vislabāko rezultātu jūsu ādai.

Internacionālisms

Académie Scientifique de Beauté produkti bija pieejami visās Francijas kolonijās visā pasaulē. Šodien Académie Scientifique de Beauté universālie produkti jau ir atzīti visā pasaulē.

Esam pārstāvēti 67 valstīs visā pasaulē.

1890 – 1600×678

1890. gads – dibināšana

Dr. Alexandre Lamotte dibināja skaistumkopšanas Académie Scientifique de Beauté uzņēmumu. Jau vairāk nekā simts gadus uzņēmums ir veltījis savas zināšanas skaistumkopšanai. Skaistumkopšanas nams ir pārsteidzis pasauli ar slavenajiem "Princesse des Crèmes", "Princesse des Poudres” un "Rubis Pompadour".

1895 – 1600×678

1895. gads - pirmais skaistumkopšanas salons

Tāpat, kā visi slavenākie skaistumkopšanas nami, arī Académie ir izveidojusi savu salonu Sent-onorē ielā 376, elegantajā Parīzes rajonā. Institūts ir izveidojis spēcīgu reputāciju, pateicoties nopietnībai, kompetencei un labi izstrādātai un sniegtai aprūpei. 1895. gadā Dublinā, 1897., 1898. un 1900. gadā Parīzē un 1909. gadā Londonā tiek pasniegtas "Académie Scientifique de Beauté" balvas. Zīmols ir guvis pasaules mēroga atpazīstamību.

1920 – 1600×678

1920. gads - pirmās skaistumkopšanas masāžas

Académie Scientifique de Beauté izstrādā izdevumu par mākslu sievietēm rūpēties par skaistumu. Šajā grāmatā ir aprakstītas vairākas skaistumkopšanas maskas, ko iesaka zīmola profesionāļi.

1926 – 1600×678

1926. gads – pāreja

Zinātniskās Académie Scientifique de Beauté daļas vadību pārņem Aleksandra Lamota dēls, farmaceits Georges Gay. Kopš tā laika zīmols tiek nodots no paaudzes paaudzē.

1928 – 1600×678

1928. gads - pirmā skaistumkopšanas skola

Georges Gay izveido un apbalvo pirmo Francijas skaistumkopšanas skolu, lai nodotu tālāk savas uzkrātās zināšanas un apmācītu skaistumkopšanas speciālistus diagnosticēt ādu, noteikt un lietot pareizos produktus. Skola atradās Parīzē, Saint-Honoré ielā 376.

1929 – 1600×678

1929. gads – rakstniecība

Georges Gay kultivē skaistumu balstītu uz zinātniskām metodēm. Viņš ir autors grāmatām "The Cult of Beauty", "Hygiene and Beauty" un "Beauty Advice", kurās viņš lieliski izskaidro, kā kopt ādu atbilstoši vecumam un ādas tipam. Viņa moto ir: "Izmantojiet tikai augstākās kvalitātes produktus un strādājiet tikai ar labākajiem speciālistiem".

1930 – 1600×678

1930. gads - preses relīzes un uzmanība

Žurnāla “Vogue” 1930. gada jūnija numurā atrodama eleganta Académie Scientifique de Beauté reklāma. Trīs procedūru cenas ir atkarīgas no ādas tipa, kas tolaik bija jauns atklājums.

1931 – 1600×678

1931. gads - zelta medaļa

Académie Scientifique de Beauté piedalās Starptautiskajā koloniju izstādē Parīzē, kas sešu mēnešu laikā pulcēja 8 miljonus apmeklētāju, pārdodot 33 miljonus biļešu. Académie stends saņēma zelta medaļu no gubernatora par izsmalcināto Angkoras stila dizainu.

1933 – 1600×678

1933. gads - kino un teātra zvaigznes

Académie produkciju izmanto slavenas sievietes, piemēram, franču aktrises Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva un Marie Glory. Ir publicētas dažas "Viesu grāmatas", kas apliecina šo slavenību uzticību.

1934 – 1600×678

1934. gads - aktīvie hormoni skaistumkopšanas pakalpojumiem

Pēc padziļinātiem pētījumiem, ko veica Brown Sequard un Voronof, Georges Gay rada "Vivormon" ampulas, kuru aktīvie hormoni, uzklāti uz ādas, uzlabo tās reģenerācijas procesus. Šis produkts bija pirmais šāda veida izstrādājums. Viņi piedāvāja arī "Hormonyl" krēmu, kas kā otrais solis veicināja ārstēšanas efektivitāti.

1936 – 1600×678

1936. gads - pirmais pasaules mēroga patents

Svarīgs gads starptautiskajai skaistumkopšanas nozarei, it īpaši Académie Scientifique de Beauté. Kolagēns pirmo reizi ir iekļauts ādas kopšanas krēma receptē. Atklājums, par kuru visi runā, arī tiks patentēts visā pasaulē uz gadu, paverot ceļu laboratorijas inovāciju garam.

1949 – 1600×678

1949. gads - saules pieradināšana

Pirmā sauļošanās produkta "Bronzécran Sunscreen Cream" izlaišana, kam seko "Bronzécran Sunscreen Fluid". Produkti nodrošina optimālu aizsardzību, bet vienlaikus veicina iedegumu.

1952 – 1600×678

1952.gads - pirmais mitrinošais kopjošais grims

"Cover Cream" (tonālais krēms) nonāk plauktos dažādos toņos. Šis kopjošais grims neizžāvē ādu kā tolaik plaši izmantotā "pankūku" grima krāsa. Krēmam bija spēcīgs pārklājums, taču to varēja izmantot arī jauniešiem, lai paslēptu nepilnības, piemēram, rētas, paplašinātās poras, pumpas.

1953 – 1600×678

1953. gads - zīmols ar dinamisku domāšanu

Gérard Gay, Georges Gay dēls, pēc profesijas farmaceits, pārņem Académie Scientifique de Beauté vadību. Inovācijas un dinamisms ir atslēgas vārdi, kas padara šo zīmolu par slavenu kosmētikas uzņēmumu.

1954 – 1600×678

1954. gads – krēms “Hydraderm”

Slavenā “Hydraderm" krēma izlaišana. Mūsdienu nosaukums runā pats par sevi.

1960 – 1600×678

1960. gads - pirmais tonētais pašiedeguma losjons

Kulta produkts "Bronz'Express tonējošais losjons", kura panākumu pamatā ir tā unikālā un joprojām nemainīgā recepte, ir zīmola pārdošanas topu augšgalā. Tas ir pirmais pašiedeguma līdzeklis, kas tikai dažu stundu laikā rada skaistu, dabisku iedegumu, gluži kā īsts iedegums. Pateicoties tonējošai krāsai, uz ādas nerodas pleķainas pēdas. Mūsdienās pasaulē vidēji katru sekundi tiek pārdota viena šī ķermeņa losjona pudele.

1969 – 1600×678

1969. gads - pirmā procedūra īpaši jutīgai ādai

"Hypo-Allergique" līnijas ieviešana bija vienīgā skaistumkopšanas procedūra īpaši jutīgai ādai, kas pildīja savus solījumus. Dažādu formulu pamatā bija alerģiju mazinošas, nomierinošas un pretiekaisuma aktīvās vielas. "Barojošais krēms" satur RNS jeb ribonukleīnskābi, kas samazina smalkās grumbiņas uz sejas un piešķir epidermai vitalitāti. Līdz pat šai dienai "Sève Miracle" ir viens no vislabāk pārdotajiem produktiem. Tas ir patentēts ar numuru 6-924-981, tāpat kā pirmie kolagēnu saturošie produkti.

1973 – 1600×678

1973. gads - ģimene turpina

Pēc Gérard Gay pēkšņās nāves, viņa sieva un divu meitu māte Emma pārņem Skaistumkopšanas akadēmijas vadību. Viņa turpina zīmola garu un tālredzīgo domāšanu un ir pirmā, kas skaistumkopšanas produktu receptēm pievienoja jojobas eļļu, kas pazīstama ar savām neparastajām īpašībām.

1981 – 1600×678

1981. gads - no paaudzes paaudzē

Gérard Gay meita Loransa pievienojas Académie Scientifique de Beauté institūtā kā pircēju menedžere. Dažus gadus vēlāk uzņēmumam pievienojas viņas vīrs Christophe Therme, kurš aktīvi iesaistās zīmola starptautiskajā attīstībā, kurš šobrīd ir sasniedzis 67 valstis.

1988 – 1600×678

1988. gads - skaistuma spēks 4

Académie ir mūsdienīgs un novatorisks uzņēmums, kas rada jaunu koncepciju, kas pazīstama kā "Beauty Quadrant". Gudrajā iepakojumā ir vienādas četru produktu daļas, kas darbojas kopā un papildina viens otru, lai efektīvi cīnītos pret redzamajām novecošanās pazīmēm.

1993 – 1600×678

1993. gads - jauniešu atjaunojošais sniegums

"Zinātniskā sistēma" ir ārkārtīgi progresīvs jaunību atjaunojošu produktu klāsts, kura izlaišana iezīmē ļoti svarīgu gadu Académie. Académie laboratorijas ļoti lepojas ar savu izcilo recepti. Šīs līnijas produktiem ir visaugstākā aktīvo sastāvdaļu koncentrācija tirgū, un rezultāti ir pārsteidzoši. Panākumi ir neizbēgami!

2000 – 1600×678

2000. gads - mitrināšanas kvintesence

Sākumā bija "Hydraderm krēms". "100% Hydraderm" produktu klāsts tika izveidots, balstoties uz trim pīlāriem: tūlītēja mitrināšana, ilgstoša mitrināšana un aizsardzība pret dehidratāciju. Académie atkal ir pirmais uzņēmums, kas savu formulēto ūdeni aizstāj ar 100 % dabīgo ūdeni - oriģinālu ābolu ūdeni ar vēl nebijušu ādas pielāgojamību.

2006 – 1600×678

2006. gads - 100% vīriešiem

Pēc tam, kad pagājušā gadsimta 30. gados tika laists klajā pirmais vīriešu skaistumkopšanas līdzeklis, lai mazinātu skūšanās kairinājuma sajūtu, Académie Scientifique de Beauté ir radījusi produktu klāstu, kas paredzēts tikai vīriešiem. "Académie Men" "divi vienā" produkti ir pieejami vīriešiem, kuri vēlas rūpēties par savu ādu.

2008 – 1600×678

2008. gads - pirmais meitas uzņēmums

Pirmā meitas uzņēmuma izveide Vācijā liecina par Académie dinamisko izplatīšanos vienā no Eiropas svarīgākajiem kosmētikas tirgiem.

2009 – 1600×678

2009. gads - Dermo-kosmētikas eksperta procedūras

“Derm Acte” klāsts ir kā tikšanās starp dermatoloģijas un kosmetoloģijas pasauli. Katra produkta sastāvā ir tādas medicīniski zināmas spēcīgas aktīvās vielas kā hialuronskābe, kolagēns, glikolskābe un salicilskābe, kas palīdz efektīvi sasniegt optimālus ādas kopšanas rezultātus.

2011 – 1600×678

2011. gads - ceturtā paaudze

Cyrille Therme un Jennifer Weinfeld, George Gay mazberni, kļūst par eksporta un stratēģiskā mārketinga vadītājājiem Académie Scientifique de Beauté.

2012 – 1600×678

2012. gads - zinātniskais izrāviens

Pēc gadiem ilgiem pētījumiem un izstrādēm, Académie laboratorijas nāk klajā ar "jaunās paaudzes" atjaunojošo serumu "Brīnišķīgā formula". Izrāviens ir unikāls 57 sastāvdaļu kokteilis. Ļoti koncentrēts produkts ar 41,7 % aktīvo sastāvdaļu. Tā ir kosmētikas revolūcija, kas būtiski pārveido jūsu ādu un nodrošina neparasti izcilus rezultātus.

2013 – 1600×678

2013. gads - jauna rūpnīca un laboratorijas

Pateicoties straujākai attīstībai, Académie spēj ieguldīt līdzekļus jaunos ražošanas instrumentos un jaunākajās tehnoloģijās, un tādējādi atbilst visaugstākajiem kvalitātes standartiem. ISO 22 716 standarti nodrošina labas ražošanas praksi.

2015 – 1600×678

2015 - 125. jubileja

Pirmais ierobežotas tirāžas izdevums no Académie Scientifique de Beauté kompānijas 125. jubileja. jubileja. "Princeses krēms" - ikoniskā ādas kopšanas līdzekļa atkārtota izdošana, kas atklāj apbrīnojamu, retu un autentisku stāstu par vienas ģimenes uzņēmumu gadu desmitu un gadsimtu garumā...

Updating…
  • Grozā nav produktu.