Bezmaksas piegāde ar Omniva paku termināliem pirkumiem virs 80 EUR! Bezmaksas kurjerpasta piegāde pirkumiem virs 150 EUR!

1. Vispārīgi noteikumi

1.1. Šie Académie Beauté e-veikala (turpmāk tekstā – e-veikals) noteikumi un pārdošanas nosacījumi (turpmāk tekstā – Noteikumi un nosacījumi) attiecas uz pirkumiem, kas veikti Académie Beauté e-veikalā interneta adresē https://academiebeaute.ee. Preču pārdevējs ir MJ Invest OÜ (turpmāk tekstā – “Pārdevējs”), kas reģistrēts 12174840, e-pasta adrese info@academiebeaute.ee. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz visām tiesiskajām attiecībām starp jebkuru personu (turpmāk tekstā – Klients) un Pārdevēju, kas rodas, iegādājoties preces Académie Beauté e-veikalā.

1.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt un papildināt Noteikumus un nosacījumus, publicējot jaunos Noteikumus un nosacījumus internetā https://academiebeaute.ee/muugi-ja-privaatsustingimused. 1.3. Ja Pircējs ir veicis pasūtījumu pirms Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās, tiesiskās attiecības starp Pircēju un Pārdevēju regulē Noteikumi, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

1.3. Papildus Noteikumiem un nosacījumiem pirkumiem E-veikalā piemēro Igaunijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus.

2. Pasūtījuma iesniegšana

2.1. Pasūtījumus Académie Beauté e-veikalā var veikt kā anonīms vai reģistrēts klients.

2.2. Klients e-veikalā izvēlas vēlamās preces un pievieno tās iepirkumu grozam.

2.3 Piegādes veidu un vietu izvēlas Klients.

2.4. Klients apstiprina iepirkumu grozu un apmaksā preces, izmantojot Pārdevēja piedāvāto maksājuma veidu. Pirms rēķina apmaksas Klients pārbauda, vai rēķinā norādītā informācija atbilst faktiskajam Klienta pieprasījumam.

2.5. Pēc Preču apmaksas ar bankas pārskaitījumu Klientam ir jānoklikšķina uz saites “Atpakaļ pie tirgotāja”.

2.6. Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par Pasūtījuma un maksājuma saņemšanu pa e-pastu un rēķinu.

2.7. Pirkuma līgums starp Pārdevēju un Pircēju stājas spēkā pēc tam, kad Pircējs Pārdevēja norēķinu kontā ir ieskaitījis pirkuma cenu pilnā apmērā.

2.8. Par Precēm, kuras nav iespējams komplektēt, Pārdevējs atmaksā Klientam naudu ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

3. Produktu cenas un maksājumu iespējas

3.1 Visas Académie Beauté e-veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas eiro un ietver 20% PVN.

3.2 Klients par pasūtījumu samaksā pilnu pārdošanas cenas summu un piegādes maksu avansā. Maksājums tiek veikts ārpus e-veikala ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu vai ar bankas pārskaitījumu attiecīgās bankas drošā vidē. Pārdevējam nav piekļuves Klienta bankas un kredītkartes datiem.

3.3. Jūs varat samaksāt par precēm Académie Beauté e-veikalā, izmantojot Igaunijas bankas saites un kredītkarti. Pasūtījuma summai var tikt pieskaitīta apkalpošanas maksa saskaņā ar vienošanos starp Klientu un banku.

4. Preču saņemšana

4.1 Preces var piegādāt Omniva kurjers vai Omniva pakomāts.

4.2 Pasūtījuma piegādes laiks ir atkarīgs no preču pieejamības. Katram produktam ir norādīts, vai ir pievienots piegādes laiks vai arī produkts ir noliktavā. Klients tiks informēts, ja piegāde kavēsies. Klients apzinās, ka ārkārtas apstākļos (force majeure) preču piegāde var aizkavēties. Ja uz preces norādītais piegādes laiks ir pārsniegts, klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu un pieprasīt naudas atmaksu.

4.3 Preču izņemšana no paku automāta.

4.3.1 Par Preču piegādi uz Klienta izvēlēto Omniva pakomātu tiek iekasēta piegādes maksa.

4.3.2 Pirkumiem virs 50 EUR piegādes maksa netiek piemērota.

4.3.3. Preces tiks nogādātas paku terminālī saskaņā ar Omniva pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un termiņiem.

4.3.4 Par preču pienākšanu pie pakomāta Klients tiks informēts ar SMS īsziņu, kurā būs norādīts unikāls durvju kods pakomāta durvju atvēršanai.

4.3.5 Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem vai kaitējumu, kas radušies Klientam, ja no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešo personu rīcībā ir nonācis pakomāta unikālais kods un preces ir piegādātas, pamatojoties uz šo kodu.

4.3.6. Ja pēc uzglabāšanas termiņa beigām Pircējs nav pieņēmis preci no pakomāta, Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir atcēlis pasūtījumu, un Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā atmaksā Pircējam pirkuma summu kopā ar piegādes maksu uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikta pirkuma apmaksa.

4.4 Preču saņemšana ar kurjeru.

4.4.1 Ja Preces piegādā Omniva kurjers, kuru izvēlējies Klients, Preces cenai tiek pieskaitīta piegādes maksa.

4.4.2 Pirkumiem virs 50 EUR piegādes maksa netiek piemērota.

4.4.3. Preces tiks nogādātas paku terminālī saskaņā ar Omniva pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un termiņiem.

4.4.4 Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem vai kaitējumu, kas radušies Klientam, ja no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešo personu rīcībā ir nonācis pakomāta unikālais kods un preces ir piegādātas, pamatojoties uz šo kodu.

4.4.5. Gadījumā, ja Pircējs nav pieņēmis preci no kurjera uzglabāšanas termiņa beigās, Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir atcēlis pasūtījumu, un Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā atmaksā Pircējam pirkuma summu kopā ar piegādes maksu uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikta pirkuma apmaksa.

4.5 Preču kontrole

4.5.1 Saņemot Preces, Klients apņemas rūpīgi atvērt Preču iepakojumu, nesabojājot iepakojumu vai Preces. Ja Pircējs ir sabojājis iepakojumu neuzmanības dēļ, t.i., bija iespējams atvērt preces iepakojumu, to nesabojājot, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par nodarīto kaitējumu, atgriežot preci. Gadījumā, ja Produkta iepakojumu nav iespējams atvērt, to nesabojājot, Klients nav atbildīgs par bojāto iepakojumu.

4.5.2. Gadījumā, ja Pircējs pēc Preču saņemšanas konstatē, ka Preces ir nosūtītas Pircējam nepareizā vai bojātā stāvoklī vai Preces nenonāk pie Pircēja labā stāvoklī un noslēgtā iepakojumā, nekavējoties jāinformē Pārdevēja klientu apkalpošanas dienests.

4.5.3 Pārdevējs ir atbildīgs par Pircēja iegādātajām precēm to transportēšanas laikā. No Preču saņemšanas brīža Preču bojājuma vai nozaudēšanas risks pāriet uz Klientu.

5. Klientu datu apstrāde

5.1. Pārdevējs izmantos Pircēja sniegtos personas datus un datus par veiktajiem pirkumiem saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu, ciktāl tas nepieciešams, lai izpildītu Pircēja e-veikalā veikto pasūtījumu. Pārdevējs neizpauž Klienta personas datus trešajām personām, izņemot pasta vai kurjerpasta pakalpojumu sniedzējam, ciktāl tas nepieciešams preču piegādei Klientam.

5.2. Pārdevējam nav piekļuves Pircēja bankas rekvizītiem, norēķinoties par preci Internetbankā.

6. Preču atgriešana, atteikums no līguma un kompensācija

6.1. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma, nenorādot iemeslu, 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas dienas (no dienas, kad saņemts paziņojums par Preces saņemšanu Omniva paku terminālī, vai no Preces piegādes ar kurjeru dienas, izņemot Preces defektu gadījumā, skatīt 7. punktu).

6.2. Lai atgrieztu Preces, Klientam ir jāaizpilda atteikuma veidlapa(standarta atteikuma veidlapa) un jānosūta tā Académie Beauté, sazinoties ar info@academiebeaute.ee.

6.3. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējam ir pienākums atgriezt preces Pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma pieprasījuma iesniegšanas dienas. Atgrieztās Preces jānodod Pārdevēja pārstāvim. Nepareizi nosūtīta un/vai neatbilstošas kvalitātes produkta atgriešanas gadījumā Pārdevējs apņemas pieņemt šādu produktu atpakaļ un aizstāt to ar līdzvērtīgu atbilstošas kvalitātes produktu. Ja Pārdevējs nepiedāvā piemērotu aizstājējproduktu, Pārdevējs pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā, atmaksā Klientam par preci samaksāto naudu.

6.4. Klients var izmantot tiesības atteikties no līguma, ja preces nav lietotas (tās var tikt izmēģinātas, lai pārbaudītu to piemērotību) un nav bojātas. Mēs iesakām Klientam piegādāt visas preces, kuras tas vēlas atgriezt, vienā sūtījumā. Ar atgriešanu saistītās tiešās izmaksas sedz klients. Preces ir jāatgriež oriģinālajā transportēšanas iepakojumā.

6.5. Saskaņā ar saistību tiesībām atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kuras pēc to būtības nevar atdot atpakaļ (piemēram, atvērts iepakojums, krēma burciņas, tūbiņas utt.). Atteikumi tiks pieņemti tikai tad, ja tiem būs pievienota aizpildīta atteikuma veidlapa.

6.6. Gadījumā, ja Pircējs ir atteicies no darījuma, Pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis paziņojumu par atteikumu, atmaksā Pircējam pirkuma summu. Atmaksa tiks veikta uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikta pirkuma apmaksa.

6.7. Ja Pircējs ir tīši vai nolaidības dēļ sabojājis vai sabojājis atgriežamo preci, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preci atpakaļ vai pieprasīt kompensāciju par nodarīto kaitējumu.

7. Prasījumu iesniegšana un atbildība

7.1 Klientam ieteicams iesniegt sūdzību pa e-pastu info@academiebeaute.ee. Sūdzībā jānorāda Klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija, sūdzības iesniegšanas datums, preces defekts un pretenzijas saturs, un tai jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.

7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, vai jebkādām citām sekām, tostarp piegādes aizkavēšanos, kas radušies nepareizas informācijas dēļ, kuru Klients sniedzis, izpildot pasūtījumu, ja tas noticis no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ.

7.3 Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies pasūtīto preču nepareizas lietošanas rezultātā.

7.4. Strīdi, kas rodas starp Pārdevēju un Pircēju, tiek risināti sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, Klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības padomē (Endla 10a Tallinn 10142, https://www.ttja.ee) un Patērētāju strīdu komisijā (Endla 10a Tallinn 10142,https://komisjon.ee), lai strīdu izšķirtu ārpustiesas ceļā, vai Tartu apgabaltiesā. Turklāt Eiropas Savienības ODR (strīdu izšķiršanas tiešsaistē) platforma ir pieejama visiem klientiem, lai risinātu sūdzības ar e-mazumtirgotājiem vietnē https://ec.europa.eu/odr.

8. Atbildība

8.1. Pārdevējs un Klients ir atbildīgi viens pret otru par zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei, pārkāpjot šos Noteikumus, Igaunijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.

8.2 Pārdevējs ir atbildīgs par Preces pārdošanas cenu.

8.3 Klients apņemas izmantot e-veikala pakalpojumu tikai tādiem mērķiem, kas ir saskaņā ar likumu un labu praksi.

9. Privātuma politika

9.1. Klients dod Pārdevējam skaidru un apzinātu piekrišanu savu personas datu apstrādei.

9.2. Pārdevējam izpaustie personas dati tiks ievadīti klientu reģistrā un izmantoti pārdošanas pakalpojuma sniegšanai un preču piedāvāšanai Klientam.

9.3. Pārdevējs glabā Pircēja pirkuma procesa laikā ievadīto kontaktinformāciju un informāciju par Pircēja veiktajiem pirkumiem. Šī informācija tiks uzskatīta par konfidenciālu un apstrādāta saskaņā ar Personas datu aizsardzības likumu. Personas dati, kas nepieciešami, lai nosūtītu produktus Klientam, tiks nosūtīti kurjerpasta pakalpojumu sniedzējam.

9.4. Pārdevējs var izmantot Klienta personas datus, lai nosūtītu Klientam informāciju par īpašiem piedāvājumiem un akcijām pa e-pastu tikai tad, ja Klients tam ir piekritis.

9.5. Datu saziņa starp Klientu un bankām un Karšu maksājumu centru tiek šifrēta, kas nodrošina Klienta personas datu un bankas rekvizītu drošību. Maksājums tiek veikts ārpus e-veikala vides, attiecīgās bankas vai pakalpojumu sniedzēja drošā maksājumu vidē. e-veikalam nav piekļuves Klienta bankas datiem. Personas datus apstrādā MJ Invest OÜ.

10. Sazinieties ar

10.1 Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai jums palīdzētu. Sazinieties ar mums, rakstot uz info@academiebeaute.ee.

Updating…
  • Grozā nav produktu.